Διατηρήστε μια ισορροπημένη διατροφή

1DC49357B71726D22E92AA4FE5B4CF03

Για να διατηρήσετε τα επίπεδα της ενέργειας σας σταθερά και για να κάνετε πιο εύκολη τη χαλάρωση στο τέλος της ημέρας, είναι προτιμότερο να τρώτε συχνά και μικρά γεύ­ματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρά να τρώτε ένα με­γάλο γεύμα το βράδυ. Οι περισσότεροι από εσάς θα κοι­μηθείτε ευκολότερα, αν τελειώσετε το τελευταίο γεύμα σας αρκετές ώρες προτού πάτε για ύπνο. Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ ή καφεΐνης, γιατί μπορεί να σας διεγείρουν υπερβολικά και ίσως υποτιμήσετε πόσο κουρασμένοι είστε στα αλήθεια.

Σε ακραίες περιπτώσεις, μερικοί άνθρωποι ξυπνούν νω­ρίς επειδή δεν έφαγαν αρκετά την προηγούμενη νύχτα και πεινάνε. Εάν υποπτεύεστε ότι αυτό είναι μέρος του προ­βλήματος σας, να τσιμπάτε ελαφρά προτού πάτε για ύπνο, αλλά αποφύγετε λιπαρές ή σακχαρώδεις τροφές. Επιλέξτε ένα γαλακτοκομικό ρόφημα ή ένα φλιτζάνι τσάι με βότα­να, χωρίς μέλι, ένα κομμάτι τοστ, ένα μπισκότο ολικής άλε­σης ή μια μπανάνα. Αυτές οι τροφές περιέχουν βιταμίνη Β ή το αμινοξύ τρυπτοφάνη κι έτσι θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε.

Πηγή


(Το άρθρο αυτό προβλήθηκε συνολικά 75 φορές, 1 επισκέψεις σήμερα)